Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy że:
- Administratorami Pani /Pana danych osobowych są:
- BMTC Poland Sp. z o. o., z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 74, 50-020 Wrocław, rejestracja: Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej pod nr KRS 0000338493, NIP: 8971755892, REGON: 021053655. Dane kontaktowe: tel. +48717256073, fax +48717947011, biuro@bmtc.pl.
– Administrator – - Spółka Warringtonfire Testing and Certification Limited funkcjonująca pod marką BM TRADA, 10 Lower Grosvenor Place, London SW1W 0EN (registered office)z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Dane kontaktowe: tel.: +4401494569745.
– Współadministrator –
- BMTC Poland Sp. z o. o., z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 74, 50-020 Wrocław, rejestracja: Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej pod nr KRS 0000338493, NIP: 8971755892, REGON: 021053655. Dane kontaktowe: tel. +48717256073, fax +48717947011, biuro@bmtc.pl.
- Podstawą przetwarzania przez nas danych osobowych naszych Pracowników i Współpracowników są mające zastosowanie przepisy prawa miedzy innymi w zakresie:
– prawa pracy
– kodeksu cywilnego
– regulacji dotyczących obowiązkowych ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, itp.
– księgowości i rachunkowości podatkowej
oraz wymagania związane z posiadaną i utrzymywaną akredytacją będącej podstawą do realizowania działalności w zakresie certyfikacji systemów zarządzania, wyrobów i usług oraz personelu. - Cele dla których przetwarzane są przez nas dane osobowe:
- rekrutacja, weryfikacja kompetencji i historii zawodowej danej osoby, której dane przetwarzamy (w zakresie dozwolonym przez prawo), weryfikacja prawa do pracy, referencje zawodowe (w zakresie, w jakim dana osoba, której dane dotyczą upoważni nas do uzyskiwania i/lub przekazywania referencji), wprowadzenie do pracy, formalności związane z zakończeniem pracy,
- planowanie, organizacja pracy, zarządzanie danymi pracowników, zarządzanie urlopami (jeśli ma zastosowanie),
- zarządzanie wydajnością, planowanie kariery, zarządzanie ścieżką kariery,
- reprezentowanie Administratora oraz Współadministratora przed klientami oraz reprezentowanie Administratora danych przed kontrahentami (dostawcami, partnerami biznesowymi) oraz różnego rodzaju instytucjami zewnętrznymi, jeżeli wynika to z przydzielonej funkcji lub zakresu zadań, obowiązków i odpowiedzialności danej osoby,
- obsługa wynagrodzeń i świadczeń, obsługa podróży służbowych,
- kształcenie i rozwój,
- zarządzanie system BHP w miejscu pracy, monitorowanie oraz utrzymanie systemów i urządzeń IT,
- stosunki z pracownikami, w tym skargi, zażalenia, molestowanie, dyskryminacja, naruszenia obowiązków służbowych, postępowania dyscyplinarne, zapobieganie kradzieżom lub stratom, wykrywanie oszustw, kontrola jakości.
- Kategorie przetwarzanych danych:
- imię i nazwisko, płeć, obywatelstwo/narodowość, dane miejsca zamieszkania i zatrudnienia (adres, miejscowość, województwo), kraj zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, numer dokumentu tożsamości wydanego przez władze krajowe/rządowe lub numer paszportu, data urodzenia/wiek, informacje na temat osób pozostających na utrzymaniu oraz stan rodzinny (informacje do celów ubezpieczenia społecznego), numer telefonu w sytuacjach awaryjnych,
- numer i dane rachunku bankowego, dane na temat wynagrodzenia, wybranych świadczeń, pensji, dane z listy płac, numery i dane identyfikacji podatkowej, dane dotyczące potrąceń w ramach systemu zabezpieczenia społecznego, umowa oraz wszelkie zmiany do niej, funkcja, kategoria zatrudnienia, rodzaj pracy, stanowiska,
- CV, wykształcenie/dyplomy, uzyskane tytuły, data zatrudnienia, historia zatrudnienia, informacje na temat pracy (takie jak staż pracy), tryb pracy, godziny pracy, urlopy, oceny, data rozwiązania umowy,
- członkostwo w programie emerytalnym, data dołączenia i wejścia do programu emerytalnego, składki emerytalne, orzeczenia lekarskie do wykonywania pracy, niepełnosprawność (w stopniu niezbędnym do realizacji zobowiązań ustawowych), ciąża (w przypadku urlopu macierzyńskiego/ojcowskiego), oraz inne w zakresie dozwolonym przez prawo,
- ukończenie szkoleń i innych działań których celem jest podniesienie kwalifikacji zawodowych, wyniki ankiet badania zadowolenia z pracy,
- informacje na temat materiałów, narzędzi i wyposażenia udostępnionych przez Spółkę, środki dyscyplinarne,
- identyfikator użytkownika w sieci, nazwa użytkownika, adres IP, prawa dostępu IT, rejestry IT, arkusz czasu pracy lub lista obecności.
- Dane osobowe kandydatów są dostępne wyłącznie uprawnionym pracownikom Administratora i Współadministratora (w przypadku audytorów i ekspertów technicznych). W zakresie całego procesu przetwarzania powierzonych danych zostały wdrożone i są stosowane zabezpieczenia zapewniające odpowiedni poziom bezpieczeństwa tych danych.
- Dane osobowe będą udostępniane zewnętrznym usługodawcom, z których usług korzystamy lub z którymi współpracujemy, takim jak biura tłumaczeń, firmy wspierające nas w zakresie naliczania wynagrodzeń oraz prowadzenia spraw pracowniczych i księgowo-podatkowych, jednostki akredytujące, ubezpieczyciele, dostawcy usług z zakresu BHP, wsparcia IT oraz naszym kontrahentom (Klientom, dostawcom, partnerom biznesowym) na potrzeby realizacji współpracy z nimi. Odbiorcy danych otrzymają ograniczony dostęp do Danych Osobowych w zakresie i na uzasadnionych podstawach niezbędnych do realizacji usług, na potrzeby których z nimi współpracujemy. Odbiorcy danych na mocy przepisów prawa oraz podpisanej umowy są zobowiązani do zapewnienia odpowiedniego bezpieczeństwa przekazywanych im danych osobowych.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez nas do czasu wygaśnięcia obowiązków wynikających z mających zastosowanie przepisów prawa w zakresie przechowywania dokumentacji pracowniczej tj. przez okres 50 lat (lub10 lat dla zatrudnionych po 1 stycznia 2019) lub dokumentacji podatkowo-księgowej tj. przez okres 5 lat od zakończenia roku, w którym miała miejsce ostatnia transakcja.
- Informujemy, że w związku z faktem przetwarzania przez nas danych osobowych osobom, których dane dotyczą przysługują, na każdym etapie przetwarzania danych, następujące prawa: (i) prawo dostępu do danych oraz informacji dotyczących celu i zakresu ich przetwarzania; (ii) prawo do sprostowania danych, ograniczenia ich przetwarzania oraz do ich przenoszenia; (iii) prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) oraz sprzeciwu przetwarzania danych osobowych, pod warunkiem, że nie istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, nadrzędne wobec Pani /Pana interesów, praw i wolności; (iv) prawo do wycofania zgody z zastrzeżeniem, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; (v) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych (Urząd Ochrony Danych Osobowych).
- W przypadku uwag lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu na podane powyżej dane kontaktowe. W przypadku woli skorzystania z praw proszę o ich przekazanie do nas drogą e-mailową na adres: RODO@bmtrada.pl lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: BMTC Poland Sp. z o. o., ul. Piłsudskiego 74, 50-020 Wrocław z dopiskiem: Ochrona Danych Osobowych.
Wrocław, 2018-05-25