Wszystkie skargi i zastrzeżenia stron zainteresowanych otrzymane przez BM TRADA są przyjmowane, badane i rozpatrywane.
Zasady rozpatrywania skarg
Proszę przesłać dokładny opis swojej skargi, obiektywne dowody na poparcie każdego elementu lub aspektu skargi, oraz nazwisko i dane kontaktowe osoby składającej skargę.
Wszystkie skargi i zastrzeżenia stron zainteresowanych otrzymane przez BM TRADA są przyjmowane, badane i rozpatrywane. BM TRADA dołoży wszelkich starań, aby na bieżąco informować zgłaszającego o postępach w procesie rozpatrywania skargi, łącznie z oficjalnym powiadomieniem o zakończeniu procesu rozpatrywania skargi. Ostatnia przekazana wiadomość będzie zawierać podsumowanie postępowania wyjaśniającego skargę, wnioski i wszelkie działania podjęte w wyniku postępowania.
Wszelkie skargi /zastrzeżenia należy przesyłać na piśmie na adres:
- BM TRADA Central Compliance Department, Stocking Lane,
Hughenden Valley, High Wycombe, Buckinghamshire, HP14 4ND - Email: complaints@bmtrada.com
Szczegółowe informacje na temat procesu rozpatrywania skarg i odwołań zostały przedstawione w dokumencie:
Wytyczne dotyczące procesu rozpatrywania skarg przez BM TRADA
Dokument ten ma zastosowanie do wszystkich realizowanych przez BM TRADA usług w zakresie certyfikacji.